Vsakdo si želi pritegniti pozornost javnosti na današnjem trgu. Res je zaradi hude konkurence je to vse težje. Da lahko lažje premagamo konkurenco, je za podjetje bistveno, da ponuja izdelke visoke kvalitete in jih tudi dobro promovira.

Res je tudi, da postajajo tradicionalni načini promocije izdelkov manj učinkoviti, kot so bili nekoč.

Izkazalo pa se je, da je uporaba promocijskih izdelkov precej učinkovita pri pomoči kateremu koli podjetju pri oglaševanju izdelkov, ki jih prodaja.

 

Kaj podjetje pridobi z uporabo promocijskih izdelkov?

  1. Boljša prodaja in boljša donosnost naložbe sta glavni prednosti, ki jih bo podjetje pridobilo z uporabo promocijskih izdelkov. Kupci bodo imeli promocijski izdelek pri sebi doma, kjer jih bo vaš logo ali ime blagovne znamke vsakodnevno spominjal na vas. Lahko pa prenesejo vaše ime tudi na prijatelje ali družinske člane.
  2. Zagotavlja zvestobo strank, kar je ključnega pomena za rast in uspeh podjetja. Če za večino prodaje stojijo samo novi kupci, se bo podjetje slej, kot prej srečalo s problemom. Promocijski izdelki so orodje za vzpodbujanje strank, da izberejo določeno dejavnost pred drugo.
  3. Vzpodbujate odnos s strankami. Mreženje in medsebojni odnosi so bistveni za rast podjetja. Ko dobimo zaupanje strank, bodo le te priporočila vaše podjetje in blagovno znamko drugim, potencialnim kupcem.
  4. Zmanjša stroške in zmanjšujete trud.. V kolikor želite tržiti blagovno znamko po nizki ceni, je uporaba promocijskih izdelkov odlična pot. Razdeljevanje teh izdelkov z vašo blagovno znamko ali logotipom podjetja je odličen način oglaševanja. Zajame lahko velik obseg ljudi. Npr. športne promocijske majice na maratonih, blazine na sedežih  športnih stadionov, …
  5. Je enostaven način oglaševanja blagovne znamke ali podjetja. Promocijski izdelki se lahko prenašajo iz ene osebe na drugo.
  6. Je naložba na dolgi rok. Promocijske izdelke prenašajo iz ene osebe na drugo. Izdelki, ki so uporabni v vsakdanjem življenju so odlična izbira.
  7. S promocijskimi izdelki najdemo nove potencialne stranke, saj so močno orodje pri pridobivanju novih strank. Potrebno je razmisliti, kako stranka dojema vrednost promocijskega darila.

 

Tako vam v nadaljevanju predstavljamo naš nov katalog 2022, kjer boste našli veliko novih, trajnostnih, promocijskih in poslovnih daril.

– Velika paleta okolju prijaznih, trajnostnih izdelkov in naravnih in recikliranih materialov.

– Funkcionalni, kvalitetni in inovativni izdelki

– Omogočamo vam različne oblike  brandiranja, tiska, graviranja in vezenja.

– Posebna promocijska in poslovna darila, narejena po vaših željah in designu.

– Možnost individualnih darilnih škatel, narejenih po vašem designu.

Katalog 2022 si lahko ogledate:

Novi pormocijski izdelki 2022

 

 

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.