Ko gre za trženje, si vsi želimo čim več za svoj denar. Toda kaj to pravzaprav pomeni? Tržna ROI (donosnost naložbe) je merilo, koliko vas stanejo vaše trženjske akcije v primerjavi s tem, koliko prihodkov ustvarjajo. Obstaja več načinov za izboljšanje trženja vašega podjetja in doseganje ciljne donosnosti naložbe — zato se poglobimo v področje optimizacije trženja!
V idealnem primeru želite visoko donosnost naložbe, tako da zaslužite več denarja, kot ga porabite. Toda kako to pravzaprav doseči?
Upoštevati je treba nekaj ključnih stvari:
- Bodite strateški in dobro spoznajte svojo ciljno skupino. – Ne zapravljajmo denarja za oglase, ki jih nihče ne bo videl ali mu zanje ni mar. Bodimo strateški in spoznajmo svoje občinstvo. Bolj, kot bodo naše akcije ciljane, večja je verjetnost, da dosežemo prave ljudi in pridobimo svoje potencialne stranke. Z dobro ciljano oglaševalsko akcijo bomo za svoj denar dobili več.
- Spremljajmo svoje rezultate – Spremljajmo rezultate svojih akcij in nastavimo metode sledenja. Tako bomo videli koliko novih strank dobimo z oglaševalsko akcijo.
- Pozornost dajmo na kakovost kampanje in ne na količino – Bolje, da imamo nekaj dobro ciljanih oglasov, kjer je uporabimo video za predstavitev svojega izdelka ali storitve. Ljudje smo vizualna bitja. Pri poplavi raznih slik, smo postali tudi na to že nekako imuni. Gibanje videa pa zmoti ciljno skupino. Za najboljšo donosnost je najbolje, da imamo 1 video in 3-4 statične oglase za svojo blagovno znamko. Torej s kakovostjo svoje kampanje dosežemo večjo donosnost.
- Uporabljajmo promocijska in poslovna darila – Uporaba promocijskih in poslovnih daril pri svojih kampanjah, bo akcijo še pospešila. Po raziskavi PPAI je, da kar 83% potrošnikov želijo sprejemati promocijske izdelke. Kar 94% ljudi pa se spomni kje so prejeli promocijsko darilo in kakšno je bilo sporočilo na njem. Torej uporabna promocijska in poslovna darila imajo daljši učinek kampanje, saj potrošnika spremlja kar nekaj časa. Po statistiki vsaj 1 leto. Poleg tega, ko jih potrošniki nosijo, so vidna tudi drugim, imajo torej večji učinek. Hkrati pa so poslovna in promocijska darila cenejša, kot ostali načini kampanje. Da pa izstopimo iz vrste uporabljamo darila, ki so narejena po meri ali Custom made – Tailor made darila. Custom made darila so narejena po vaši predlogi, vaših željah in so lahko narejena v vaših pantone barvah. Taka darila so bolj cenjena in potrošniki jih z veseljem uporabljajo, S Custom made izdelki smo zopet drugačni od ostalih, smo unikatni.
V nadaljevanju vam predstavljamo nekaj Custom made izdelkov, ki jih lahko uporabimo pri različnih kampanjah:
BANDANE – MULTIFUNKCIJSKE RUTKE ali ŠALI –